6. nov. 2011

Ikke så veldig tøff...

Jeg skal være den første til å si det - når det kommer til film og teve er jeg skikkelig feig, og det kommer tydelig frem nå.
I stuen vises det en Jennifer Aniston thriller (ja, slike filmer finnes faktisk! -denne heter "Derailed"), men jeg greier rett og slett ikke å se filmen. Eller, jeg greier ikke å se på hele filmen - sammenhengende. Det blir litt for mye thriller for min del. Litt for skummelt. Så jeg regelrett løper mellom stue og kjøkken, blir rastløs og prøver å gjøre noe fornuftig, men får det ikke til. Spør Karoline om hva som skjer og om det går ann å se litt nå(?), og sånn går minuttene…

Så, i et forsøk på å gjøre noe fornuftig samt unngå Aniston thrilleren, legger jeg ut noen bilder i mens. 

Her om dagen fikk vi en herlig stor "goodiebag" fra Sport1 Storgata og Norrøna! Sammen har disse to skaffet oss topp-bekledning til en fantastisk god pris. Det er nye jakker, bukser, fleecer, pelser og etterhvert kommer det en balaclava også! Og dette er morro - selv for en som egentlig ikke er spesielt interessert i utstyr...hmmm...

Før middag rakk jeg også å sette opp teltet i stua. Det er fint, og jeg blir glad når jeg kjenner på stoffet, stryker fingrene over smekre sømmer, føler kvalitet i hvert ledd, og fryder meg over gode, kvalitetsmessige løsninger. Rett skal være rett, parkett er ikke beste underlag for å få et stramt og fint telt, men det duger til en test, en liten sjekk sånn på lørdagskvelden.  
-Axel

Hilleberg Keron 3 GT - vår kommende bolig sjekkes i stua.

Åhhhh...

Noe av det som vi fant i "Goodiebagen" fra Norrøna!

Pels? Check! Fleec? Check!

Denne tåler en hel del. VGA kamera har den også...

Når vi er på tur er det lov å ringe til telefonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar